PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT 

A Jet Travel Kft. (a továbbiakban: „Jet Travel”) befogad, nyilvántartásba vesz és kivizsgál minden, a szolgáltatásával kapcsolatos panaszt. A Jet Travel a panaszokat jellegük szerint nyilvántartásba veszi, teljes körűen kivizsgálja és megválaszolja.

  1. A PANASZ BEJELENTÉSÉNEK MÓDJAI

 A Jet Travel biztosítja, hogy az ügyfelek panaszaikat szóban vagy írásban közölhessék az alábbiak szerint. 

Szóbeli panasz
a) személyesen a Jet Travel székhelyén a nyitvatartási idő alatt:
Székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. B. ép. 3. em.

Nyitva tartás: hétfő-péntek 9:00-17:30
b) telefonon a Jet Travel központi számán
Telefon: +36 1 209 2110

Írásbeli panasz
a) személyesen vagy más által átadott irat útján a Jet Travel székhelyén, nyitvatartási idő alatt:
Székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. B. ép. 3. em.
Nyitva tartás: hétfő-péntek 9:00-17:30
b) postai úton (a Jet Travel székhelyére)
c) telefaxon (+36 1 209 2111)
d) elektronikus levélben (e-mail: jettravel@jettravel.hu)

 

  1. A PANASZ KIVIZSGÁLÁSA 

A Jet Travel a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Jet Travel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az ügyfélnek átadja,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek legkésőbb az érdemi válaszával egyidejűleg megküldi.

A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik. A Jet Travel tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a panasz kivizsgálását nagyban megkönnyíti, ha az ügyfél a panaszát fényképekkel, dokumentumokkal (lehetőség szerint a helyszínen, csoportkísérő vagy – annak hiányában – a szolgáltató által felvett jegyzőkönyvvel) tudja alátámasztani. 

Az ügyfél bejelentésében rendelkezhet arról, hogy milyen formában vár választ megkeresésére.

A Jet Travel munkatársai a panaszokat kivizsgálják, és azokat lehetőség szerint orvosolják.

A beérkező panaszokról minden esetben jegyzőkönyv készül, amely legalább a következő adatokat, nyilatkozatokat rögzíti:
a) az ügyfél neve,
b) az ügyfél lakcíme, székhelye,
c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
d) az ügyfél panaszának részletes leírása,
e) az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok, és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
f) a Jet Travel nyilatkozata az ügyfél panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
g) a jegyzőkönyvet felvevő személy neve,
h) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – az ügyfél aláírása,
i) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
j) a jegyzőkönyv sorszáma.

 

A Jet Travel a beérkezett panaszokra 30 napon belül írásban érdemi választ ad, amelyben a Jet Travel a panasznak részben vagy egészben helyt ad, és intézkedik annak orvoslása érdekében; avagy a panaszt megfelelő indokolás mellett elutasítja.

Amennyiben a bejelentés nem tartalmaz elegendő információt a panasz érdemi kivizsgálásához, a Jet Travel haladéktalanul megkeresi a bejelentőt a hiányzó adatok pótlása érdekében.

 

  1. A PANASZKEZELÉSHEZ FŰZŐDŐ TÁJÉKOZTATÁSI KÖTELEZETTSÉG, JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK

Amennyiben az ügyfél a panaszra kapott válasszal nem ért egyet, esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a Jet Traveltől az 1. pontban megjelölt elérhetőségek valamelyikén a panasszal kapcsolatos döntés felülvizsgálatát. Ebben az esetben a Jet Travel ismételten megvizsgálja a panaszt, és a bejelentést új panaszként kezeli.

A fogyasztóvédelmi szabályok megsértése esetén – amennyiben a fenti panaszkezelés eredménytelenül zárult le és az egyéb jogszabályi feltételek is fennállnak – az ügyfél panaszával a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. Fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el, amelyek elérhetőségei megtalálhatóak az alábbi linken: https://kormanyhivatalok.hu.

Az ügyfél fogyasztói jogvita esetén az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási hely szerint illetékes, az alábbiakban felsorolt valamely békéltető testülethez is fordulhat.

 

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Székhely és levelezési cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefon: +36 72 507 154, +36 20 283 3422

Email: info@baranyabekeltetes.hu vagy kerelem@baranyabekeltetes.hu

Honlap: www.baranyabekeltetes.hu

Hivatali kapu azonosító: 667360112

Rövid neve: PBKIKBT

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Levelezési cím: 3501 Miskolc, Pf.  376.

Telefon: +36 46 501 090

Email: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Hivatali kapu azonosító: 466467335

Rövid név: BOKIKBT

 

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Telefon: +36 1 488 2131

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: www.bekeltet.bkik.hu

Hivatali kapu azonosító: 469532362

Rövid név: BBT

 

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Székhely és levelezési cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: +36 62 554 250 / 118-as mellék

Email: bekelteto.testulet@cskik.hu

Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu

Hivatali kapu azonosító: 162127371

Rövid név: CSMKIKBT

 

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székhely és levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefon: +36 22 510 310

Email: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap: www.bekeltetesfejer.hu

Hivatali kapu azonosító: 352258915

Rövid név: FMBT

 

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Székhely és levelezési cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: +36 96 520 217

Email: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Honlap: www.bekeltetesgyor.hu/hu

Hivatali kapu azonosító: 363053930

Rövid név: GYMSMKIKBT

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne és levelezési cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: +36 52 500 710, +36 52 500 745

Fax: +36 52 500 720

Email: bekelteto@hbkik.hu

Honlap: www.hbmbekeltetes.hu

Hivatali kapu azonosító: 457289758

Rövid név: HBKIKBT

 

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf. 81

Telefon: +36 1 792 7881

Fax: +36 1 792 7881

Email: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap: www.panaszrendezes.hu vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

Hivatali kapu azonosító: 560351920

Rövid név: PMKIKBEKEL

 

Panaszkezelési Szabályzat letöltése

 


Panaszkezelési Szabályzat letöltése