MÁSFÉLMILLIÓ ÉLMÉNY MAGYARORSZÁGON

Sokszor jobban ismerjük a szomszédos országokat, mint saját szülőföldünket! Pedig mennyi kalandot élhetünk át a Tiszán evezve, mennyi hegyet mászhatunk meg Észak-Magyarországon, mennyi középkori vár várja a történelem szerelmeseit és hányféle lángost ehetünk a Balaton partján. Összegyűjtöttük Magyarország turisztikai látványosságait egy csokorba. Személyre szabott csomagajánlataink között megtalálja az Ön számára legmegfelelőbbet, de ha mégsem, keressen bennünket és megszervezzük!

jet event

Csapatunk rendezvényszervezésben is segíti Önt! Közel 15 éves szakmai tapasztalattal és több száz rendezvénnyel a hátunk mögött nem ismerünk lehetetlent. Csapatépítő tréningek, konferenciák, családi napok, sajtótájékoztatók, kulturális rendezvények, illetve esküvők teljes körű szervezését vállaljuk. Kérdésével keressen bennünket!

különleges ajánlatok

Lázár lovaspark

A Budapesttől mindössze félórányi autóútra található domonyvölgyi Lázár Lovasparkot 2015-ben a MABEUSZ az Év vendéglátóhelye díjjal tüntette ki. A minőségi vendéglátás iránt elkötelezett étterem és rendezvényhelyszín 2008 óta a Magyar Turizmus Minőségi Díj birtokosa. Évente több tízezer külföldi turista ismerkedik meg itt a magyar lovas hagyományokkal és a tradicionális gasztronómiával.

MEGNÉZEM

Chill out

Csend, nyugalom, feltöltődés, madárcsicsergés, a minden évszakban más arcát mutató erdő és a tópart egyedi hangulata. És mindez egy helyen, a Mecsekben, távol a város zajától, páratlan csomagolásban, egy mindig tökéletes erdei faház formájában. Ha elvonulnál, romantikára vágysz vagy felfedeznéd a különböző túraútvonalakat, akkor kattints a részletekért.

Megnézem

KALANDOZÁS A TERMÉSZETBEN - SZIGETKÖZ CSOMAG

Látogasson el Magyarország legnagyobb szigetére! A meseszép természeti adottságokkal rendelkező térségben hangulatos szállodákat talál csomagjaink között!

szolgáltatásaink

csapatépítő

Ha mosolygós és megfelelően motivált munkatársakkal szeretne együtt dolgozni, akkor ahhoz a legjobb eszköz egy csapatépítő tréning. Olyan szabadtéri, illetve beltéri programok megszervezését vállaljuk, amelyek garantáltan összekovácsolják a dolgozókat és hozzájárulnak a csapatszellem megerősítéséhez.

üzleti reggeli,
ebéd / gálavacsora

Egy kellemes környezetben megtartott ízletes reggeli vagy ebéd kiválóan alkalmas új kapcsolatok kialakítására, a partnerek jobb megismerésére, kötetlen beszélgetésre, mely a bizalomépítés egyik fő kulcsa lehet.

Sportrendezvény

Velünk együtt partnereink és kollégáink is fontosnak tartják a mozgás népszerűsítését. Mi ehhez nyújtunk teljes körű szervezést és kifogástalan lebonyolítást, legyen szó akár céges csapatok közötti vetélkedőkről, vagy különféle show-elemekkel kiegészített bajnokságokról.

konferencia

Tudjuk, mennyire sokat jelent egy jól sikerült konferencia. Nemcsak azért fontos a profi szervezés, hogy elégedetten mosolyoghasson a vendégek távozása után, hanem mert az egekbe repítheti cége hírnevét is. Azért dolgozunk, hogy a meghívottak még napokig emlegessék rendezvényét. Szakértő csapatunk az egyedi igényekre hangolva szervez meg bármilyen rendezvényt.

rendezvény

Szakmai előadások, ügyfélpartik, majálisok, tréningek, illetve akár több ezer fős vállalati rendezvények teljes körű, professzionális lebonyolítását is vállaljuk. Igény esetén biztosítunk zenekarokat, egyéb fellépőket és hostesseket is. Sok éves szakmai tapasztalattal rendelkező csapatunk minden terhet levesz a válláról, hogy Önnek semmire ne legyen gondja.

Workshop
szakmai kiállítás

Gyors szakmai eszmecserére megoldás a workshop, hiszen egy helyen és egy időben találkozhatunk az ügyfelekkel és az érdeklődőkkel, akik számára képzést és műhelymunkát egyaránt biztosíthatunk. Ezen alkalmak ideálisak a különböző felmerülő problémák megoldására, koncepciók meghatározására és jövőkép felvázolására is. Alkosson velünk valami újat.

miért mi?

Több évtizedes szakmai múlttal rendelkező profi, lelkes és kreatív szakemberek vagyunk. Egyik legnagyobb erősségünk a személyre szabottság: munkatársaink minden esetben első lépésként alaposan feltérképezik az Ön igényeit, előzetes helyszínbejárást végeznek és csak utána kezdenek hozzá a mindenre kiterjedő, rugalmas és magas színvonalú szervezéshez. Széleskörű kapcsolatrendszerünknek köszönhetően a világ bármely táján biztosítunk rendezvényeket, konferenciákat.

csapatépítés

Szeretné, ha a csapatépítés, konferencia, családi nap, vagy bármely egyéb rendezvény minden részletében az igényeiknek és elképzeléseiknek megfelelően valósulna meg? Jó lenne, ha az adott programon nem csak hogy mindenki jól érezné magát, hanem még a cég sikerét is nagyban támogatná egy rendezvény? Mi jól bevált módszerekkel biztosítjuk ezek megvalósulását.